Pylony reklamowe, zwane rzadziej totemami lub „witaczami”,
to wolnostojące formy znakowania zewnętrznego. Kojarzone są najczęściej ze stacjami benzynowymi i dużymi centrami handlowymi. Równie często spotyka się je w punktach związanych z dziedziną motoryzacji.
Poza funkcją typowo informacyjną, pylony coraz częściej pełnią rolę dekoracyjną lub reprezentacyjną. Idealnie podkreślają wizerunek i prestiż firmy, przez co są coraz chętniej
wybieraną formą reklamy – nie tylko przez duże korporacje i fabryki, ale także mniejsze
przedsiębiorstwa (w tym m.in. prywatne gabinety lekarskie i stomatologiczne, restauracje, hotele i pensjonaty).
Niewątpliwą zaletą pylonów reklamowych jest ich duża uniwersalność. W zależności od przeznaczenia, mogą przybierać różnorodne formy – od pionowych wież o znacznej wysokości po małe i zgrabne „witacze” zlokalizowane najczęściej przy wjazdach na posesje firm, tereny dużych placówek publicznych, a także przy granicach miast i gmin. Ich reprezentacyjna siła zawsze robi wrażenie na większości odwiedzających.
Pylony każdorazowo dostosowujemy do potrzeb naszych klientów. Mogą one występować w wersji jednostronnej lub dwustronnej, z podświetleniem lub bez. Efekt świetlny pozytywnie wpływa na odbiór reklamy przez potencjalnych odbiorców, zwiększa jej skuteczność i estetykę.
Podstawę totemów stanowi solidna konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie oraz betonowy fundament umożliwiający posadowienie reklamy w gruncie. Dzięki temu wykazuje ona dużą stabilność i odporność na zmieniające się warunki pogodowe.
Lico pylonów reklamowych wykonywane jest najczęściej z płyty kompozytowo-aluminiowej, aluminium lub plexi. W przypadku reklam podświetlanych stosowane są najczęściej moduły LED o wysokiej jakości świecenia i dużej żywotności.